Află ce canale de promovare să alegi (discută cu un consultant în marketing)

Poți pierde bani dacă investești în canalul de marketing nepotrivit

Serviciile de marketing online prin care poți să găsești clienți și să îți faci brandul cunoscut sunt:

  • Optimizarea SEO Promovare organică prin motoarele de căutare
  • Google Ads Promovare plătită (anunțuri) prin motoarele de căutare
  • Postările Facebook / postările Instagram / postările TikTok Promovare organică pe social media
  • Facebook Ads / Instagram Ads / TikTok Ads Promovare plătită (anunțuri) pe social media
  • Prin influenceri Promovare plătită (plasare de produse, recomandări) prin influenceri

Toate acestea au un lucru în comun: folosirea cuvintelor cheie potrivite.

Însă nu toate sunt o alegere bună pentru tipul afacerii tale.

Iar fiecare dintre aceste canale de promovare are avantajele și dezavantajele ei.

Să îți mai spun ceva:

În unele cazuri nu ai nevoie nici măcar de un site

În opinia mea, unele tipuri de afaceri nu au nevoie de un site web. Cel puțin nu întotdeauna.

Nevoia ta de un site ține de:

  • tipul afacerii tale
  • și unde caută potențialii tăi clienți
Uneori, o locație Google Maps, sau o pagină Facebook sunt suficiente pentru a fi găsit online.

Cine spune altceva înainte să îți înțeleagă afacerea, doar încearcă să îți vândă ceva.

Din acest motiv, cea mai bună investiție pe care o poți face, înainte să îți prezinți afacerea online, este să rezervi o ședință de consultanță în marketing cu un specialist.

Ce altceva să faci?

Diversifică canalele de promovare ale afacerii tale

Dacă acum mizezi doar pe anunțurile plătite, riști ca o mică schimbare de algoritm să te lase fără clienți.

Dacă vrei să îți diversifici canalele de achiziție client, recomandarea mea este să lucrezi pentru fiecare mediu online cu un specialist în domeniul respectiv.

Sunt prea mulți experți pe piață care oferă toate serviciile digitale posibile.

Asta poate reduce calitatea serviciilor de care beneficiezi.

Și implicit va scădea randamentul investiției tale în promovare (ROI). Cu alte cuvinte, vei cheltui mai mulți bani decât este necesar pentru a vedea rezultate.

Noi spre exemplu, Agenția Adverto, te putem ajuta prin servicii de optimizare SEO.

Nu facem Ads și nu ne băgăm pe social media, pentru că nu sunt domeniile noastre de expertiză.

De ce am ales SEO?

Pentru că:

Orice consultant în marketing online îți va spune că SEO are cel mai bun ROI pe termen lung

Dintre toate canalele de promovare pe care le poți folosi, SEO este cea mai bună variantă pe termen lung.

Să vedem câteva studii care susțin acest lucru:

Statistici BrightEdge

Un studiu realizat de BrightEdge arată că:

53.5% din traficul online provine din căutările organice

În medie, mai mult de jumătate din vizitatorii unui site provin din căutări efectuate online.

SEO generează de 3 ori mai mult trafic decât anunțurile plătite

Chiar dacă anunțurile plătite ocupă o mare parte din SERPs (pagina cu rezultate a motoarelor de căutare), ele generează doar o treime din numărul vizitatorilor proveniți din SEO.

Și de 10 ori mai mult trafic organic decât social media

Comparativ cu social media, SEO este răspunzător pentru un trafic cu 1000% mai mare.

Raport HubSpot

Iar un raport global realizat de HubSport arată că:

60% dintre consultanții în marketing spun că SEO este cea mai bună sursă de clienți

Cu alte cuvinte, clienții proveniți din SEO sunt interesați de serviciile sau produsele pe care le caută și au intenția de a cumpăra.

Clienții proveniți din SEO au o rată de conversie de 14.6%

Un rezultat bun, având în vedere că media ratei de conversie la nivel global este de aproximativ 2% conform Statista.

Consultanță marketing: Află cum să-ți promovezi afacerea online

O ședință de consultanță în marketing te va ajuta să:

  • Să alegi canalele de promovare optime Vei afla care sunt cele mai bune surse de achiziție client pentru tipul tău de afacere
  • Să îți faci mai puternică strategia de marketing Diversificarea canalelor de promovare pe care le folosești îți va face brandul mai puternic
  • Să reduci bugetul de promovare Poți să economisești bani din bugetul destinat publicității cu ajutorul serviciilor SEO

În urma ședinței de consultanță în marketing vei afla care sunt cele mai bune opțiuni pentru promovarea afacerii tale.

Dacă ai nevoie de consultanță cu alegerea canalelor de promovare potrivite, scrie-ne un mesaj:

Raul Maroșan

Raul Maroșan

Consultant marketing online · 0766 340 377

Consultant marketing online

Promovează-ți afacerea prin digital marketing bazat pe SEO. Și câștigă clienți din vizitatorii site-ului prin CRO.

Cere detalii pe WhatsAppCere detalii pe Messenger