Serviciile de copywriting sunt una dintre cele mai importante aspecte ale optimizării SEO.
Conținutul paginilor tale și cuvintele cheie folosite stau la baza poziției site-ului tău în clasamentul Google Search.
Iar cea mai bună investiție pe care o poți face pentru site-ul tău este conținutul de calitate. Content is (still) King.
Dar scrierea conținutului de calitate ia destul de mult timp. Și știu că ești tentat să folosești ChatGPT sau alte generatoare să îți scrii rapid niște texte.
Însă:
Ce trebuie să știi despre copywriting
Să folosești AI pentru paginile tale:
- sună convenabil
- este foarte de ieftin (chiar gratuit)
- este rapid
Dar uiți un aspect important:
Tocmai acestea sunt motivele pentru care multă lume folosește deja AI pentru text (chiar și o parte din competitorii tăi).
Dacă generezi conținutul site-ului tău cu ajutorul inteligenței artificiale, riști să:
- afișezi conținut mediocru pe paginile tale (care nu va face o impresie bună)
- să ai conținut asemănător cu competitorii tăi (asta este o certitudine)
- și riști chiar o penalizare Google pentru conținut spam
Cu alte cuvinte, chiar dacă pentru moment e posibil să urci în clasamentul Google, cu timpul vei pierde toate pozițiile din ranking.
Și nu ai cum să te diferențiezi în online cu același tip de conținut.
Recomandarea mea:
Alocă-ți timp și scrie textele pentru site-ul tău. Abordarea ta ca specialist în domeniu nu se compară cu textele mediocre generate de AI.
Dacă nu ai timpul necesar sau know-how-ul pentru a concepe texte pentru online, apelează la o agenție de copywriting.
Despre serviciile unui copywriter
Serviciile unui copywriter cu experiență pot face diferența pentru site-ul tău. Iar dacă mai adaugi și expertiză SEO în combinație, nu ai cum să dai greș. Să mă prezint:
Numele meu este Raul Maroșan, sunt specialist SEO și copywriter.
Concep texte pentru online care:
- îmbunătățesc vizibilitatea site-ului tău în Search
- îți aduc trafic relevant (oameni interesați de serviciile și produsele tale)
- și îți generează vânzări
Unde poți folosi aceste texte:
Copywriting pentru site-uri web și mediul online
Textele optimizate de un copywriter nu sunt doar pentru site-ul web al afacerii tale.
Toate mediile online pe care le folosești în promovare, pot beneficia de pe urma serviciilor de copywriting:
- profilul business Google al companiei tale
- postările din social media
- postările pentru blogul afacerii tale
- postările de tip advertorial pe alte site-uri
Te putem ajuta și cu textele pentru promovare plătită:
- copywriting pentru campanii de marketing
- copywriting pentru reclame
- și copywriting pentru materiale promoționale
Reține:
Tot conținutul pe care îl publici online (și offline) trebuie să fie relevant și aliniat cu ceea ce caută clienții tăi.
Să îți prezint câteva detalii despre cum lucrăm:
Content writing de la agenția de copywriting Adverto
Suntem o agenție de optimizare SEO și abordăm copywritingul diferit:
Serviciile noastre de copywriting pornesc de la cuvinte cheie descoperite prin keyword research.
Nu scriem texte care doar sună bine.
Redactăm:
- Conținut căutat Paginile pe care le scriem pentru tine au la bază căutări reale
- Abordăm subiecte relevante Temele pe care le abordăm sunt importante pentru potențialii tăi clienți
- Concepem texte care vând Folosim tehnici de copywriting care să îți aducă vânzări
Un aspect foarte important pe care trebuie să îl cunoști:
Conținutul paginilor tale nu trebuie să amuze cititorul sau să conțină jocuri de cuvinte inteligente. Textele tale trebuie să vândă.
Sunt total de acord, unele lozinci sună interesant:
- "Facem România bine"
- "Căutarea nu se oprește niciodată"
- "Medicina extraordinară începe cu tine"
Însă copywritingul nu este o formă de entertainment și nu trebuie să aibă un înțeles vag.
Copywritingul făcut corect înseamnă vânzări pentru afacerea ta.
Dacă ai nevoie de ajutor cu textele tale online:
Apelează la serviciile noastre de copywriting de oriunde din țară:
Înainte de încheiere îți ofer:
Recomandări pentru următorul tău text
În contentul paginilor tale trebuie să:
- Să prezinți clar oferta ta Este mai important să fii clar și coerent decât să încerci să convingi cititorul prin persuasiune
- Să transmiți că tu ești cea mai bună alegere Cititorul trebuie să tragă singur această concluzie, tu doar trebuie să îl îndrumi
- Să ghidezi vizitatorul spre următorul pas Textul trebuie să conducă vizitatorul site-ului tău spre acțiunea pe care vrei să o facă
Ce nu trebuie să faci:
- Nu scrie "pentru Google" Exprimă-te fluent: folosește diacritice, conjugă verbele, articulează substantivele
- Nu exagera cu frecvența cuvintelor cheie Cuvintele cheie trebuie folosite cu măsură, nu le include în fiecare subtitlu și fiecare frază
- Nu folosi un limbaj tehnic Scrie textele într-un mod simplu, conținutul trebuie să fie înțeles și de un elev de clasa a V-a
Sper să îți fie de folos aceste sfaturi.
Dacă ai nevoie de ajutor cu textele online, te invit la o ședință de consultanță SEO în care vom discuta despre cum poți obține mai mulți clienți cu ajutorul copywritingului.